ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0342 76 63 04

Контакт-центр0342 76 63 04

30.12.2015 / 11:54

Як уникнути рахунку з розрахунковим споживанням

Щоб нарахування за газ відповідало показанням лічильника, споживачу необхідно щомісяця станом на 1 число місяця знімати показання свого приладу обліку та передавати дані до газового господарства до 5 числа. У такий спосіб споживач може бути впевненим, що сплачує саме за той обсяг газу, який використав

Зняття показань приладів обліку проводиться споживачем самостійно.

Способи передачі показань лічильника:

1.Зафіксувати показання в Особистому кабінетіна сайті 104.ua. Для реєстрації кабінету необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу. Детальну інструкцію як зареєструватися в Особистому кабінеті, читайте на сайті 104.ua у розділі «Як зареєструватися».

2.За допомогою мобільного додатку 104Mobile. Завантажити тестову версію 104 Mobile на свій мобільний можна за посиланням Google Play. Тестова версія 104 Mobile наразі розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі ОС Android  (версія 4.1 або вище).

3. Через чат-бот 7104ua у месенджері Viber. Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок (розпочинається з 071), суму останньої оплати або номер лічильника. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції - https://viber.104.ua.

4. За допомогою СМС на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані не коректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу. За даними операторів, вартість відправлення SMS на номер 7104 для абонентів мережі ПрАТ "Київстар" становить 1.00 грн грн, ТОВ «лайфселл» (lifecell) – 1.00 грн, ПрАТ "МТС Україна" (МТС і Vodafone) - 1.00 грн. Тарифи зазначені з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду.

5. За номером контакт-центру 0342 76 63 04 за допомогою IVR . Користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання.
Споживачам варто перевірити, чи зафіксовані передані ними показання лічильника в розрахунковій системі. Найзручніше це зробити через Особистий кабінет на сайті 104.ua.

Нагадуємо, що передані показання відобразяться в системі, не відразу. В залежності від способу передачі – на це знадобиться від кількох годин (при передачі черезОсобистий кабінет на сайті 104) до 5 робочих днів.